OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Standardní úkony přípravy k certifikaci:

  • Ujasnění organizační struktury, úprava Organizačního řádu, popisy odpovědností a pravomocí
  • Zpracování integrované příručky včetně vzorů dokumentů a záznamů
  • Zpracování seznamu dokumentů, registru právních požadavků a záznamů na základě informací z organizace
  • Zpracování registrů nebezpečí a rizik
  • Vydání politiky kvality
  • Stanovení programů, cílů a cílových hodnot na základě informací managementu organizace
  • Příprava a zpracování zprávy z přezkoumání systému řízení dle informací z organizace
  • Zpracování plánu školení ze zákona povinných
  • Zpracování seznamu výrobních prostředků dle informací z organizace
  • Zpracování seznamu resp.hodnocení dodavatelů dle informací z organizace
  • Zpracování seznamu měřidel, doplnění karet měřidel dle informací z organizace
  • Zpracování plánu auditů na rok(interních a externích)
  • Provedení a vyhodnocení interního auditu
  • Zpracování kriterií procesů, měření procesů - dle informací z organizace
  • Vedení nápravných a preventivních opatření
  • Asistence při certifikačních a dozorových auditech certifikačních orgánů
  • Komunikace s certifikačním orgánem ve věci termínů auditů
  • Poskytnutí informací o novinkách v oblasti systémů řízení a relevantních normách